![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sätt dig ner och visualisera hur du packar upp ärmen så kanske du hittar det säkra stället. Kanske följde med in under nåt tyg i brådskan att packa upp. Bläddra lite bland tygerna så kanske den dyker upp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, jag tror jag ska ta och göra det! Jag hittade ju gardintyget till gardinerna som jag har sytt i dag (bild i galleriet) bland garnerna så det är ju inte alls omöjligt att det är vice versa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Då gjorde du nån vändning när du packade så ärmen finns nog bland dina tyger och i närheten av där det svarta spetstyget låg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Sluta leta så kommer den fram! Så är det alltid här i alla fall
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Eller bestäm dig för att leta efter något annat. Funkar var gång här hemma.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har lagt ner jakten på stickningen och är istället på jakt efter något annat att sysselsätta mig denna mycket regniga dag. Förhoppningsvis dyker den upp när jag letar efter något annat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:02.