![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag skulle oxå vara intresserad om någon vet var man kan få tag på mönster till golfklubbs-coversheads...Sedan om man bara vill sy dem i tyg eller brodera på är ju en senare fråga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag ritade nog bara ett mönster efter en han hade har jag för mej. Men då krävs ju att man har någon att rita av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Japp - och det har inte jag! Inte en golfklubba i sikte någonstans. Tänkte bara det vore en kul present. Är till o med så borta på golf att jag inte har en aning om alla klubbor har samma storlek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag har ingen koll på golf jag helelr men vet att det finns lite olika sorters klubbor
![]() Puttern ser väl inte likadan ut som de andra och inte heller drivern(eller vad den heter) nä jag ska inte prata golf för jag kan inget men tror att det är roligt att spela ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
JAg har för mig att jag sett det på Hqv " sömnadsprojektsidor" för ett antal år sedan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej,
jag har inget mönster, men det är bara drivern som brukar ha ett cover, inte de andra klubborna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
jo det finns fler som brukar ha coverhead..fast det kanske inte heter det till dem?
Däremot de "vanliga"(järnen?) brukar inte ha men min sambo ville gärna ha för att de ska skramla mindre ![]() Men det tar sin tid innan han får några..men han fick till en klubba iaf ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:40.