![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu är jag inte så kunnig i engelska,
Men vad är Coverheads? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet inte ordagrant men är väl sådana där skydd till golfklubborna
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej hej
Tydligen så är coverhead sånt man sätter på klubborna när dom står i bagen. En kompis till oss fyller 50 i augusti och han spelar golf så det kunde vara en rolig liten extra present tyckte jag hihi. Ha en bra fortsatt sommar allihop. Kram Petra |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej,
när min moster fyllde år köpte jag en golf-handduk och broderade på den, det blev uppskattat. Du kunde ju göra ett set ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hej
du kanske kan sy sådana och bara brodera ett motiv(tänker att du menar in-a-hoop-grej?) Jag har gjort en test till sambon (har inte kommit längre) Har även broderat en handduk..tydligen användbart Sen kan man ju så roliga figurer-coverheads också om man vill men jag har bara testsytt en enkel sak |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag skulle oxå vara intresserad om någon vet var man kan få tag på mönster till golfklubbs-coversheads...Sedan om man bara vill sy dem i tyg eller brodera på är ju en senare fråga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
jag ritade nog bara ett mönster efter en han hade har jag för mej. Men då krävs ju att man har någon att rita av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:41.