![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ord och beröm säger mer än en siffra. Men 2 och jättefint kan man ju undra hur 5 skulle bli i omdöme. Som sagt jag tycker siffrorna är oväsentliga. Oftast skriver jag omdöme men utesluter betygsättningen. Hoppas ingen blir ledsen för det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nä, det tror jag ingen blir! Skriver också hellre ett omdöme i ord än lämnar en siffra.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Siffror var kul i skolan när betyget kom... dessvärre bara låga siffror haha. Har också betygsättning på mina bilder men jag tittar aldrig på det. Nu såg jag dessutom att jag babblat rejält.... 3000 inlägg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, frågan är om betyg egentligen fyller en funktion. Jag kommenterar ändå i stort sett bara bilder som i mitt tycke är "4or" eller "5or". Är det något jag tycker kan göras bättre så lämnar jag hellre konstruktiv kritik i form av några meningar än att sätta lågt betyg, det hjälper ju faktiskt ingen på något sätt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Håller med. Betyg fungerar inte. Alla ger femmor eller fyror, och väldigt få ger lägre än så och de som gör det känner nog mottagaren sårad och undrar varför.
Jag gillar konstruktiv kritik, men inte bara i siffror som får en att undra vad som gått fel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag skulle inte sätta betyg, för jag vill i så fall se sakerna på nära håll för att se hur välsytt det är. En del saker kan ju på håll se superfina ut, men om man kikar närmre så är alltihopa ett enda fuskarbete. Så resonerar jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:53.