![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
puff, puff :-)
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Men jag antar att "smakar det så kostar det"?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Nej, gratis är det inte.
Har någon känsla av att jag hört att Designerprogrammet kostar ca 15 000:- Själv köpte jag uppdatering som kostade ca 5 000:- /Bibbi |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jättedyrt i vilket fall som helst. Kan bara betala upp till 1000-1500 för mjukvara.. eller delbetala. Men 15 papp är totalt utanför min budget! Jag menar, det kostar mer än vad min brodyrmaskin kostade. :/
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Håller med dig Helena.
Nu har jag ju köpt uppdateringar hela tiden så det har väl inte känts så farligt dyrt ändå. Om jag minns rätt kostade V1 under 2000:- Fast den var på en väldigt basic nivå. Dessutom var det ju några år sedan. /Bibbi |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Ja, det känns nog inte lika mycket om man hoppar upp och uppgraderar än att om man köper nytt rakt av.
Kanske om man köper äldsta och uppgraderar, blir nog halva priset då? Men nej det är för dyrt för mig också. Men kanske som tips för andra. ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jag har ju gamla program som ligger.
Men när man uppdatrar blir den gamla dongeln obrukbar. Infon flyttas till den nya. Så egentligen är de värdelösa ![]() Men finns kvar ändå. Det första var på disketter. Finns väl knappt datorer som hanterar det nu ![]() /Bibbi |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| designer 1, embird, husqvarna, programvara, stygnsättningsprogram |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:09.

Hybrid-visning