![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har du något program till din Designer 1 i datorn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Anne.Lise,
![]() Själv har jag Designer 1 med diskett. Men ett snabbt sätt att få svar på den frågan är att maila till det stället jag tipsade dig om eller att ringa till en Husqvarnabutik! Jag tror du har svaret inom en minut! Lycka till! ![]() Berätta hur det går så får vi också lära oss något! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en HQ 1 USB och jag laddar ner HUS format och det går jättebra. Mina möster har jag på datorn/vanligt minne och sedan för jag över mönstren med hjälp av programmet som man får med på skivan.Jag har beskrivit hur man gör i forumet tidigare, på två olika sätt.
Du måste ha lagt in i datorn det speciella programmet för det här.Sätt in skivan och klicka utforska, där tror jag du hittar det,( en bild som ser ut som en diskett och ett USB-minne.) Den sparade jag och sedan används det programmet vid överföring av mönster. Kolla gärna vad jag har skrivit tidigare om det här. Jag skrev nog bättre förra gången när jag nyligen hade gjort det själv. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:42.