Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-04-27, 18:47   #1
Helena S Helena S är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 24
killarna i filmen Grease är ju lite slemmiga...
Helena S är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 18:53   #2
Boelissima Boelissima är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2008
Inlägg: 12
Slemgylta

Jag tror ordet betyder elak sugga och att det även kan brukas mot människa, inte endast avse bökande trynfä.


nöff
Boelissima är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 19:06   #3
Helena S Helena S är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 24
ung-sugga kanske
Helena S är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 19:16   #4
mamacat mamacat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2008
Inlägg: 19
Gullegris.
mamacat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 19:18   #5
LillaMian LillaMian är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2007
Inlägg: 386
jag tänkte att det betydde nån kaxig en

svinäcklig

nä jag har inga ord kvar

mens kanske?

svinborst

porrstjärna
LillaMian är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 19:18   #6
emilia emilia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 362
Palt
Blodplättar
En sjuk gris sugga
En alldeles för liten sugga
Gris snor
emilia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 19:26   #7
LillaMian LillaMian är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2007
Inlägg: 386
prematurbarn eller gris .-)

galtsperma
LillaMian är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 19:28   #8
LillaMian LillaMian är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2007
Inlägg: 386
kastrera..kastrat
LillaMian är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 19:31   #9
LillaMian LillaMian är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2007
Inlägg: 386
vinbärssnigel :-)
LillaMian är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons