Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-04-03, 09:00   #1
Mavae Mavae är inte uppkopplad

Nja...

Jag tycker att det är roligt att gå på mässan, men mest för att titta, inte för att man hittar nya spännande saker. Köper tyger där jag köper tyger annars, Nea Nobelle, E-slöjd, ev MG-tyger, inte så mycket som överraskar. Kanske garn från Drops, samma garn som jag kan köpa i Västerås i min "vanliga" butik. Mycket scrapping och pärlor, om man är intresserad av det. Garderobsavgift tillkommer med 20 kr per väska - hade en sprickfärdig väska förra gången när jag knölade ner mina shoppingpåsar i varandra för att slippa betala 20 kr per st!
Mavae är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-03, 10:27   #2
Sophia Sophia är inte uppkopplad

Det är rätt roligt att gå runt där en stund men i vår ska jag inte gå. Jag har gått flera gånger och jag tycker att det är samma grejer hela tiden. Var är nyheterna, liksom?
Sophia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-04, 07:40   #3
Mavae Mavae är inte uppkopplad

Var där igår, och känner att nu blir det nog paus för min del med syfestivalen. Lite trist att det inte kommer nåt nytt... Det kändes också som att det var färre utställare nu än i höstas. På just under två timmar hade jag gått igenom det hela och shoppat klart (under 300!!) och hunnit med att ta en kopp kaffe.
Mavae är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-04, 09:03   #4
avslutad111024 avslutad111024 är inte uppkopplad

Till syfestivalen på en räkmacka

har aldrig gått igenom en syfestival på så kort tid som igår,
känns som en besvikelse , nog var de fler utställare på gamla stället ?
Vi fikade i alla fall en räkmacka som var god.
De blir nog uppehåll för mig oxå, paus från syfestivalen ( tror jag i alla fall)
avslutad111024 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-04, 09:11   #5
J.Austen J.Austen är inte uppkopplad

Tyckte också att det kändes som att det var färre utställare i år, och som sagt,inte så många nyheter.
Men hittade i allafall fint linnetyg på rea, och Svenska Mönster hade "Köp-3-betala-för -två" på alla sina mönster!
Bra var att det fanns ett café mer i år än i höstas, och fler sittplatser för de som ville vila fötterna en stund...
J.Austen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-04, 10:29   #6
Gletta Gletta är inte uppkopplad

Jag var också på syfestivalen igår och jag tyckte den var mycket bättre än i höstas. Det var både luftigare och bra med ställen att äta på. Och för min del fanns det mycket spännande att handla, jag är ju förstås mest intresserad av Quiltbutikerna. Får nog erkänna att det gick åt en del pengar . Jag känner mig nöjd.
Gletta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-04-05, 13:37   #7
Jenny_Lucia Jenny_Lucia är inte uppkopplad

Det var nog färre utställare, gjorde oxå mässan på dryga två timmar även om jag blev rätt fattig, passade på att köpa nya symaskin till mässpris en pfaff coverstyle. Men det är lite tråkigt att inget nytt tillkommer mera att det är några som inte kommer dit mera. Saknade ett bra ställe att fynda overlocktråd, nålar, tillbehör osv. Det vet jag har funnits för om åren.
Men jag var ändå nöjd och glad när jag gick därifrån.
Jenny_Lucia är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:32.