![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu blir det OT i tråden men vet ni vad leningrad och Jimipe? Ni inpirerar verkligen mig till att vilja sy en korsett. Det är inte bara den här tråden utan även andra. Jag förstår inte vad jag skulle med den till och jag har köpstopp på tyg men jag blir faktiskt inspirerad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns en liten utväg ut "korsetthelvetet"; det är stt sy en korsett i enkelt tyg. Man köper Vena Cavas stadiga korsettyg och syr i ett lager. Dock får man sicksacka sömsmånderna, pressa isär dem på insidan och sy fast med en stickning och därmed fixa kanalerna samtidigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Sophia: Vad kul!
![]() Om inte annat kan du ju alltid ge dig på det hela när du med gott samvete kan frossa i tyger och andra vackra saker. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På tillbehör har jag inte köpstopp
![]() Tanken att jag ska sy en korsett får ligga och gro och bubbla ett tag till men jag måste nog ge mig på en korsett sedan. Jag känner mig dock inte riktigt redo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Då är det som jag trodde, skönt att veta. Tack allihop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
http://community.livejournal.com/cor...rs/564353.html jag syr mina korsetter så och det är supersmidigt och insidan blir slät och snygg på en gång. Men den funkar inte om man inte vill ha synliga sömmar för kanaler på framsidan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:58.