![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
hej alla
jag undrar bara om det är nått bestämt om hur mycke/vad man ska göra? jag har alldrig varit med i en swapp förut å skulle känna mig jätte dum om jag gör för lite. mvh helene |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Alla som vet att ni inte har skickat er adress till mig kan ni göra det snart så jag inte glömmer bort att vidarebefodra dessa. Jag åker dessutom bort snart och vet inte när jag har tillgång till internet, sen blir jag borta över påsk och nästan hela veckan efter!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
det som gällde var väl ngt litet i storlek av en leksak? Fast det är ju svårt för storlek behöver ju inte ha med hur mkt tid man lägger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag skulle åtminstone behöva en adress till min swap-kompis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Nä alla har fortfarande inte skickat mig sina adresser... så puff puff till er!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jo jag skrev det mest som en påminnelse till er som inte skickat adress till "Krumelur" än. Det är ju tråkigt om ni inte får era swap paket i tid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:29.