![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Förresten:
Det jag undrar är hur hon har köpt sitt reader/writer kit? Det borde väl vara en försäljare som går att ställa frågor till? Eller är det från utlandet eller begagnat? Jag blir bara så förvånad eftersom jag alltid fått svar på ALLA frågor både FÖRE och EFTER köpet. Man måste ju veta att man får det man behöver, annars kan det ju vara bortslängda pengar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om det vore så enkelt att man kunde lite på det handlaren säger till om prgram etc vore det ju väldigt bra, men så är det tyvärr inte! Självklart ska man kunna lite på att om man köper ett reader/writer-kit ska man få information om vad man behöver, och det har nog den person det gäller fått i detta fall. Platinum-maskiner kräver HQ:s egna kort-kit.
Men till exempel, hur många som köper annat får information om vilka alternativ som finns? Erbjuder man till exempel den som har en Rose något annat än HQ-kit? Talar man om att andra än det egna märkets programvaror funkar precis lika bra? Jag har stått och talat med säljare som bemannat montrar på mässor och fått bristfällig eller till och med helt felaktig information till och med om deras egna produkter (gäller flera märken, inget nämnt, inget glömt), så jag tycker man gör helt rätt i att kolla en extra g¨ång!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sotis-Syfia!
Ja, du har ju tyvärr rätt! Det du räknar upp existerar, sen finns det väl några bättre säljare, jag har helt enkelt haft tur...men min favorit har börjat bli ledsen för de med vassare armbågar/mindre ärliga stjäl kunder! Fy! Det är väldigt bra att Sysidan finns...Det finns ju också en del bra diskussionsgrupper från USA som man kan lära sig mycket i. Du har helt rätt i att det är bäst att kolla en extra gång själv. Själv är bästa dräng! och så får man ju läsa om alla nyheter man inte känner till. Idag ska jag försöka hitta just de amerikanska diskussionsgrupper, som jag inte tittat på de senaste åren. Hoppas jag inte skrivit något fel, för just Platinum känner jag INTE till. Isåfall: ursäkta. Lycklig brodering! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har man en bra handlare eller reparatör är det guld värt och dem ska man vara så rädd om som det bara går!! Trist när de blir utslagna.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:45.