![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
![]() Citat:
Men det var också bra gjort att stryka och värma de blå kaffemuggarna och forma dem. Tack för uppdateringen av alla tidigare vinnare, du har koll :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är med nitisk anhängare av PR, man blir så inspirerad. Och imponerad (ibland
![]() Jag skulle gärna se mer hur de arbetar fram plaggen. Har en provdocka själv men tror att jag skulle kunna dra mycket mer nytta av den. Vill så gärna lära mig lite mönsterkonstruktion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad jag minns så får de inte ens ha mönsterböcker med sig.. Så allt görs från minnet, från scratch.. Så det är nog därför man inte ofta ser plagg med ärmar och oftast draperade plagg. Jag skulle aldrig våga vara med i PR själv... Jag är så usel på att ta kritik och usel i tävling. Och så är jag jättelångsam, och jag vill ha min mönsterpärm.... Det finns säkert väldigt många som är jag och älskar att sy och låta kreativitet flöda, men inte passar in i ramarna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Gillar oxså detta program. Tyvärr har jag missat, men tänkte se repriser.
Vet någon när repriserna går, hittar inte det på Tv3:s hemsida.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Veckans favoritprogram,
ett år gick det en sommar, ville alltid hem från landet varje onsdag (har inte alla kanaler där) fick trixa och mixa för att åka hem! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fan jag missade!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Buh! Sambon klantade sig o stängde av inspelningen av senaste avsnittet efter sista reklamen.. så de sista 5-10 min(?) missade jag.
![]() Är det någon som kan berätta om vilken som vann och vilken som var värsta losern? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Serien har sänts på bravo tv och vissa avsnitt finns på youtube, om man söker ser man dock vem som vinner det vi nu ser i Sverige, men modebloggarna och klipp vi inte fick se, för att inte glömma aktionen på sydda kläder är underbar.
Visst är det härligt med favoriter. http://www.bravotv.com/project-runway |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:30.