![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 27
|
Hej! Vill bara än en gång tacka för alla fina broderier. Jag har precis börjat att stygnsätta och här kommer ett av mina första försök. Jag har inte hunnit att prova hur det blir i symaskinen men nån av er kanske vill testa och komma med feedback. All
kritik är välkommen, utan den kan jag ju inte bli bättre. Mvh Anneli |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 29
|
Jättetack till alla ni som länkade vidare till gratissidor. Jag har hittat hur mycket fina saker som helst. Tack så jättemycket igen. Mvh Cecilia |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 361
|
Tack ska ni ha
, och tack till Anneli för det fina hjärtat.Här kommer en av mina stygnsatta elefant-brandmän (clipart från Clipartopolis). Jag tyckte de såg så roliga ut .Ha det! /Gunilla |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 179
|
Tack Gunilla, den är fin och passar mig som har två brandmän i familjen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 1 118
|
Tack Gunilla. Håller med om att den var söt...
Själv gör jag mina tappra försök att stygnsätta, men men det kommer ta många år att komma upp i din klass. TACK än en gång för alla dina underbara stygnsättningar. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
|
Tack Anneli för det fina hjärtat, har inte hunnit brodera ut det ännu. Tack även till dig Gunilla för den söta brandmannen. kram från Ingrid.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 29
|
Gunilla!!
Perfekt! Nu vet jag vad jag ska brodera på en handduk till min man som jobbar som frivillig branman inom djurö räddningstjänst.
Tack så jättemycket.// Cecilia |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| brodyrfiler, gratis, maskinbroderi, maskinbrodyr |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:58.






Jättetack till alla ni som länkade vidare till gratissidor. Jag har hittat hur mycket fina saker som helst.
, och tack till Anneli för det fina hjärtat.
.
Hybrid-visning
