![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
min hjärna funkar inte så bra just nu, så med risk att jag blandar ihop det: Jag jämförde pris inlk frakt per bit till brothers stora ram på ebay usa o england och svenska sidor och kom fram till att bibbis priser var de bästa, har för mig det vanliga mellanlägget blev ca 1,30kr per bit.
Fast det var borträknat de här stora rullarna (typ 200meters) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kommer inte ihåg exakt vad jag betalade för en rulle med vanligt rivbart på Indukta i Borås, men har för mig att det var runt 180:- plus moms. Den rullen på 200 meter har jag haft i 16 månader o den är inte slut än....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag köper ju en del i/från USA, men när det gäller vanligt rivbart underlägg finns det absolut ingen anledning att göra det i och med att frakten blir så dyr! Jag har inte kollat Bibbis priser där så de vet jag inget om, men Solbrodyr (Maskinbroderi.se) har priser i "USA-klass". Dyra specialunderlägg som tjockt vattenlösligt, polymesh och klisterunderlägg köper jag i/från USA, men det kan jag ju göra som har vänner som kan hjälpa till när jag handlar där. Annars vete tusan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:31.