![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag tror inte det var direkt "fel" första gången heller, men en inställning som behövde ändras. Så blir det inte som du tänkt dig, låt det vara kvar så får du hj'lp med inställningar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Se till att PES är förklickad och klicka i "remove picture formats" eller vad det står (kolla PDF:en). Kan ändras sedan. Se bara till att installera klart så fixar det sig!
JAg ska baka ut bullar nu, men kommer tillbaka till datorn senare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Jag har ju den svenska versionen så vad skall det stå då? HJÄLP...försvinner du nu??*suck* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ha alla broderformat ibockade, och ta bort alla bockar för image.
Det gör Du under Inställningar, Iconizer inställningar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() Nu är det installerat, hann göra allt innan jag såg ditt inlägg. Kanske jag kan fixa detta efteråt?? Hur gör jag nu då? Vet inte hur jag kommer åt mina broderier på mitt skrivbord till Embird?? Snacka om NYBÖRJARE!!!!! ![]() Skall jag vara helt ärlig fattar jag ingenting!!*suck* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har en brodyr som det står "ANGEL" på med
en ring runt "A". Den är lite klen i texten och skulle vilja ändra den, hur gör jag då? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Varför får jag upp en Vaningsruta när jag öppnar
Embird??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det står i PDF:en del 1.
Det ser likadant ut även om det är andra ord. Menyn där du ändrar instä'llningar som heter "Options" hos mig ligger ungefär mitt i. Genom Icinizer settings kommer du till den ruta där du väljer format. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:50.