![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag kom på en bra idé. Jag ställde ett vädringsställ o hängde upp 7 plagg(lite olika färdiga) och jag ställde stället framför TVn. Ingen TV på 7 dagar alltså. Och nu är en västklänning HELT klar!!
![]() Jag skall lägga ut en bild så fort jag hittar batteri till kameran. Ikväll är det ett linne som skall färdigställas. Jag började med det förra våren! Hoppas jag kan hålla den här takten, då har jag en helt nu garderob till sommaren. Det är mest sommarkläder som ligger ofärdiga. Det känns bara så himla skööönt att man kommit igång. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tv-metoden låter bra. Men min sambo skulle nog bli sur. Han tittar mer på tv än jag.
![]() Egentligen borde det vara framför datorn för mig. Men datorn är också kommunikationsmedel för mig så det blir inte så bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Alla sätt är ju bra utom de dåliga...
![]() Vädringsstället var en bra idé. Vill man inte ställa den framför teven eller datorn,kan man ju ställa den "ivägen" nånstans hemma så man måste bli klar med ufona. Hmmm, tål att funderas på!/M |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jo jag har också UFO:n här hemma
![]() Jag brukar tillåta mig själv att ha max 4-5st arbeten på gång samtidigt, så om jag vill börja med nåt nytt så får jag helt enkelt se till att få något UFO klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:32.