![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Nu har mitt set också gått iväg med posten så nu kan man bara hoppas att det kommer fram. Håller med om att nu kommer en roligt tid, hur kommer mitt set att tas emot, och hur kommer det se ut som jag får och från vem?
Ibland så tänker man, varför gick jag med i den här swapen jag har ju inte tid, men det är nu man förstår varför man går med i olika swappar. Det är ju så roligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mitt paket ligger och väntar på att postas på väg hem från jobbet. Vad kul att höra att vi blev så många trots att detta ju var ett lite större projekt. Det ska bli väldigt roligt att se alla bilder i slutet av veckan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Då var förkläde och grytlappar på väg. Ska bli spännande att se vad jag får tillbaka.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja nu är det väntans tider, skickade även jag mitt igår, skall verkligen bli kul att se allas uppfinningsrikedom.
Det är ju så kul med swap. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har fått mitt förkläde. Tyvärr fanns ingen uppgift om avsändare, så jag får vänta tills på torsdag och då kolla på bilderna för att se vem som sytt förkläde till mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det låg ett paket i min låda idag. Med ett underbart vackert förkläde och med tillhörande grytlappar. Tack så jättemycket till Lena som sydde mitt förkläde.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kul Åsa att du gillade mitt förkläde + grytlappar.Och tack så jätte mycket Christina (Kickelina) för ditt fina förkläde + grytlapparna.Jag fick ju dem redan förra veckan. Det har varit svårt att inte försäga sig.
Jätte kul Swap. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:33.