![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Min Janome CoverPro 1000 CP har jag heller aldrig haft några problem med
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
tack för svar
har nu en fråga till om denna maskin. Såg att den kan sy en vanlig raksöm på framsidan. (Det ser ut som det alltså är väl inte det) Blir denna "raksöm" töjbar den också? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Den sömmen har jag inte provat än!
Men det ska ju bli en sån "som när man får tag på en trådände" och man drar i den, så går hela sömmen upp! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jo, jag har sytt den sömmen, det blir raksöm på rätsidan och kedjestygn på avigsidan.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Glömde skriva, den blir töjbar.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Det känner jag inte igen på min maskin, fast ibland brukar jag hjälpa dem på traven genom att lägga in baksidan på pincetten och under pressarfoten när den ska komma till ett tjockt parti, det brukar hjälpa. (naturligtvist försiktigt så att pincetten inte kommer under nålarna).
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
tack för alla svar
Kan inte bestämma mej för om maskinen är onödig eller inte Man kan ju sy med tvillingnål och overlockssömmen(dekoration) på vanliga maskinen. Men en raksöm som är elastisk vore ju super. Är ju inte alltid man vill ha tvilling.Tvillingnål får ju inte heller overlocken på baksidan vilket ser mer proffsig ut. vem vet jag kanske bara har habegär Får väl fundera lite till helt enkelt ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:37.

Får väl fundera lite till helt enkelt
Hybrid-visning