![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Vem sa att man skulle vara ute i god tid med allt :P Idén till det har jag haft läääänge. Men inte satt saxen i det förrän ikväll. Men det är ju många timmar kvar och kommer helt klart att postas i morgon.
Ser verkligen framemot ett paket i veckan som livar upp posthögen här hemma ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Som jag sa, måndag morgon! Slutar för i kväll(natt) och tar sista sömmen på lappen i morgon före fotografering och förpackning! Så spännande!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu ska jag snart gå ner och posta mitt paket!
Ojoj, det är ju nu det roliga börjar - vad finns i mitt paket och vad ska mottagaren tycka... Skönt med vardag igen så vi kan swappa! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag hoppas och tror att mitt paket kommer med posten idag
![]() Oj så spännande det sk bli i veckan o länsa brevlådan. Senast redigerad av iamia den 2009-02-02 klockan 11:46. Anledning: Trckte på OK för tidigt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu har min försändelse åkt in i gapet på den gula brevlådan.
Jag väntar med spänning på vad som kommer i mitt brevinkast så småningom och naturligtvis alla bilderna på Sysidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fotograferat, packat, postat och klart! Jag kommer nog rusa hem i morgonkväll för att länsa brevlådan! Håller med Monica om att det är minst lika spännande att se vad mottagaren säger som vad man själv ska få!Så spännande!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Postar min när jag åker till jobbet om en 30min. Nu har jag nog fått med allt, och fotat som jag är så duktig på att glömma.
![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:23.