![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Kan det vara så att den ligger som EOF-fil? Embird sparar först i eof (i studio) och sen får du välja vilket format den ska ha i Editor-delen. Fast det kanske du redan visste?
Kommer du ihåg vad du döpte den till? Gör en sökning så borde du hitta den... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
jodå kollat flera gånger hittar den med embird men inte med programmet som hör till maskinen sparat den i en massa olika format för att testa , för jag kan se de mönster jag gjort bara för några dagar sedan men inte de nya.
Inget större problem men ack så irriterande ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Jag har också 4D Organizer som kom med Pfaff CV.
Har inga problem att se filer. Det kan vara så att vissa filformat inte är valda att visas i ditt program. I Preferences, under flik File Types, bockar du för eller av de du vill kunna se eller inte se i Organizer. Det förklarar inte varför du kan se tidigare brodyrer, om det inte är så att du har sparad de nya i annat format, som Organizer inte visar just nu. Om du inte har något annat maskinmärke också så räcker det att spara i vp3 eller vip. Varför behöver du se i 4D Organizer? Själv använder jag aldrig den. Arbetar med filerna i Embird och kopierar dem till USB-minnet med Utforskaren. Monica |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
nu så kom på det den visade bara broderier jag gjort till en båge som var mindre än de sista broderierna jag gjort! puuhhh.
men tack för alla tips ändå. ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:52.

Hybrid-visning