![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Anneanne
det är ju helt galet pris. Jag är chockad ![]() ska nog börja vara lite mer rädd om min ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kollade min dongel noga och den verkar glapp mellan plasten och metallen. Till saken hör att den är inte mycket använd och känns redan klen... Hmmm.
Jag har inte lust att pytsa upp massa fina tusenlappar för en ny dongel. Den borde man få ny helt gratis (om man kan uppvisa att den man har är trasig) med tanke på priset på programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kanske man skulle ta det säkra före det osäkra och sätta sin dongel i en usb-förlängning redan nu så att man inte sliter på den i onödan. Det är ju betydligt billigare och slita ut ett par förlängningar är en ny dongel - MOT DATA-AFFÄREN!!!!
Lycka till med din dongel-reparation, Gunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Smart Lottan, det gör jag med innan det går åt skogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När köpte du ditt program?
Kan det vara så att den trasiga dongeln faller inom ramen för garantiåtagande från HQ:s sida? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej alla
![]() Edvina frågar när jag köpte mitt program. Jag köpte det September 2005 så det är inte 4 år än. Skall till stan i morgon eller torsdag och köpa usb sladd. Smart Lottan: Köp in usb sladdar och koppla till, det är mycket billigare. Finns på Clas Ohlson för under 100:a lappen. Vi kan köpa många sådana för priset på en dongel. Kram på er alla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:07.