![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Vi har inte sagt nåt speciellt om grytlapparna. Storlek tycker jag är valfritt, men vad säger ni andra om tillverkningssätt? /Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker det är helt ok med olika tekniker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Själv använder jag inte virkade eller stickde grytlappar men eftersom fokus är på förklädet så spelar det ingen roll för mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Tänk bara på att dom ska gå att använda,så dom får inte vara för små och man måste kunna ta i varma saker utan att bränna sig. Sen hur man tillverkar dom spelar ingen roll. Detta är vad jag tycker. ![]() Mvh Oddny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej.
Nu har jag postat mitt paket.Det ska blir otroligt spännande att se vad alla har gjort för fint den här gången och jag väntar med spännig på mitt paket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Wow, det var snabbt! Du kommer att få vänta ett tag innan ditt paket kommer, då det var meningen att alla skulle posta sitt paket den 2 febr. Ingen fara, jag är säker på att mottagaren blir jätteglad att få en tidig överraskning. Hur går det för er andra, så här i halvtid? Själv har jag sytt färdigt förklädet idag, och ska nu börja med grytlapparna. Och ser med spänning fram emot att få ett paket i brevlådan. /Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forumvärd
|
Jag köpte materialet igår, tvättar det idag och imorgon syr jag ihop allt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Påminner om att paketen inte ska postas förrän den 2 februari!!
Detta för att alla ska få sina paket ungefär samtidigt. "Paketet ska postas: måndag 2 februari Fotona publiceras TIDIGAST torsdag 5 februari och SENAST söndag 8 februari" /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Japp, inte en dag före den 1:e blir jag färdig med mitt! Mitt uppe i dop just nu. Ska byta rosetter på vår 104 åriga dopklänning just NU, så förklädet får vänta. Men det är på G! ;.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:00.