![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag tror det måste ha blivit någon form av kommunikationsmiss här. Så jag håller med, försök kontakta HQ själv.
Det är ju inget billigt program vi pratar om här, och ett argument för att betala de ganska saftiga priserna är ju ofta att man påstås kunna få support. Att man inte ersätter en bortslarvad dongel har jag full förståelse för, men när den har gått sönder och finns att visa upp... Såvitt vi vet kan den den ju varit defekt eftersom den inte klarade av normalt hanterande. Så fösök igen, för jag kan inte tro att detta stämmer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej alla syvänner
![]() Jätte kul att så många bryr sig ![]() Jag blir på bättre humör bara av stödet som jag känner att jag får ![]() Jag skall som sagt prata med min butik på måndag, om det inte blir bra, så ringer jag HQ som ni har föreslagit. Återkommer på måndag med hur det går. Kram till er alla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag hoppas innerligt du får ner priset rejält.
Husqvarna tar ordentligt betalt. Med tanke på detta du berättat och egen erfarenhet är det tveksamt jag köper något mer från dem igen, varken program eller symaskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Samma sak hände mig, att min dongel gick sönder. Kunde dra ut den halvan som var kvar inne i datorn och tryckte sedan ihop dongeln och satte sedan fast den i en USB-förlängningskabel och tejpade ihop. Kanske kan du få ihop din också? Så slapp jag köpa en ny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:41.