![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
![]() |
#1 |
Medlem sedan: apr 2008
Inlägg: 244
|
Man blir ju nästan stum
detta är skandalöst dåligt av Husqvarna eftersom det finns en söndrig dongel att lämna i retur borde det inte vara så dyrt FY SKÄMS HUSQVARNA !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 411
|
Förhoppningsvis har de i affären läst fel/fått fel uppgift,
hittade ett (iofs) gammalt (2004) svar om dongel/ersättnings dongel i denna tråden; http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=503&page=3 Att priser går upp, jo, men inte att de skulle gått upp nå't så hutlöst... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem sedan: aug 2008
Inlägg: 385
|
Anneanne
Jag tycker du ska kontakta butiken igen o be dem kontakta HQ. Tror säkert det går att lösa utan att behöva betala 5000 kr för en ny. Det är ju inte meningen att den ska gå sönder. Jag håller tummarna att det går bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 83
|
[QUOTE=edvina;106838]Anneanne
Jag tycker du ska kontakta butiken igen o be dem kontakta HQ. Tror säkert det går att lösa utan att behöva betala 5000 kr för en ny. Min butik har pratat med HQ. Det är dom som har lämnat prisuppgifter åt butiken. Butiken tycker att prisen är hutlös, så dom ligger fotfarande och diskuterar med HQ. Jag får veta mera på måndag. Om jag inte hade haft en trasig dongel att visa upp, så förstår jag att det hade kostat. Men nu har jag det, så det är ingen fusk. Då tycker jag att detta är hemskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
|
Det var det värsta rövarpris jag hört. Hade man vetat det vid inköp av programvaran så vete tusan om man inte köpt nåt annat istället. Undrar vad en reparation av dongeln går på???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 1 995
|
Gunn!
Ta kontakt med Husqvarna själv. Det skulle jag definitivt göra. Har en känsla av att "din butik" inte är den smidigaste i ett sånt här läge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
|
Jag tror det måste ha blivit någon form av kommunikationsmiss här. Så jag håller med, försök kontakta HQ själv.
Det är ju inget billigt program vi pratar om här, och ett argument för att betala de ganska saftiga priserna är ju ofta att man påstås kunna få support. Att man inte ersätter en bortslarvad dongel har jag full förståelse för, men när den har gått sönder och finns att visa upp... Såvitt vi vet kan den den ju varit defekt eftersom den inte klarade av normalt hanterande. Så fösök igen, för jag kan inte tro att detta stämmer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 83
|
Hej alla syvänner
![]() Jätte kul att så många bryr sig ![]() Jag blir på bättre humör bara av stödet som jag känner att jag får ![]() Jag skall som sagt prata med min butik på måndag, om det inte blir bra, så ringer jag HQ som ni har föreslagit. Återkommer på måndag med hur det går. Kram till er alla. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:40.