![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Samtidigt som jag förstår att man inte lämnar ut nya donglar hur som helst (de är jmu trots allt programmets kopieringsskydd, eller vad man ska säga), men har man sin trasiga dongel med sig borde man ju kunna få den utbytt för några hundringar. Det vore god service! 5000 är ju ärligt talat hutlöst! Särskilt för ett "gammalt" program!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Man blir ju nästan stum
detta är skandalöst dåligt av Husqvarna eftersom det finns en söndrig dongel att lämna i retur borde det inte vara så dyrt FY SKÄMS HUSQVARNA !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Förhoppningsvis har de i affären läst fel/fått fel uppgift,
hittade ett (iofs) gammalt (2004) svar om dongel/ersättnings dongel i denna tråden; http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=503&page=3 Att priser går upp, jo, men inte att de skulle gått upp nå't så hutlöst... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Anneanne
Jag tycker du ska kontakta butiken igen o be dem kontakta HQ. Tror säkert det går att lösa utan att behöva betala 5000 kr för en ny. Det är ju inte meningen att den ska gå sönder. Jag håller tummarna att det går bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
[QUOTE=edvina;106838]Anneanne
Jag tycker du ska kontakta butiken igen o be dem kontakta HQ. Tror säkert det går att lösa utan att behöva betala 5000 kr för en ny. Min butik har pratat med HQ. Det är dom som har lämnat prisuppgifter åt butiken. Butiken tycker att prisen är hutlös, så dom ligger fotfarande och diskuterar med HQ. Jag får veta mera på måndag. Om jag inte hade haft en trasig dongel att visa upp, så förstår jag att det hade kostat. Men nu har jag det, så det är ingen fusk. Då tycker jag att detta är hemskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det var det värsta rövarpris jag hört. Hade man vetat det vid inköp av programvaran så vete tusan om man inte köpt nåt annat istället. Undrar vad en reparation av dongeln går på???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Gunn!
Ta kontakt med Husqvarna själv. Det skulle jag definitivt göra. Har en känsla av att "din butik" inte är den smidigaste i ett sånt här läge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:16.