![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Inte för att det hjälper i denna fråga
Men datorer med XP har börjat säljas igen För mycket buggar i Vista |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="4"]Godkväll!
Har haft besök hela helgen av en väninna och hennes underbara hund. Har inte kunnat gå in här innan. ![]() Patrik i Skövde känns det som jag skulle kunna åka till, men imorgon är det måndag och min handlare är på jobbet igen. Kickie skall ringa så fort det går på morgonen*Hihihihi...* ![]() Skriver och berättar hur det går. Tack Sotis för ditt pm, uppskattar!!! ![]() Mvh Kickie [/SIZE][/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej igen,roligt att diskutera sådana här problem, synd att det behövs! Har nu fått igång mitt gamla tröskverk till dator med XP installerat. Efter en del om och men och sladdar överallt, symaskinen uppburen på 2.a vån, letande på nätet efter drivrutiner osv...
Min goa fjortonårige son rycker in och sparar därmed morsan från hjärtinfrakt, bortslösande av levnadstid, you name it. Filer laddas ned, förs över hit och dit, DET FUNGERAR, hurra. Kom igen om någon behöver hjälp och bor i närheten,(bor själv i Västra Götaland, tre mil från Trollhättan och Alingsås)! ERIK fixar det... Kanske är din handlare också hjälpsam, vad vet jag, men det är jättekul om vi kan lösa problem tillsammans, vi alla på sysidan! Godnattkram ikväll igen från Gro |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad roligt att det fixade sig för dig, Annamors!
Och när nu Annamors är så snäll och erbjuder närboende att titta förbi för uppdateringstjänst, skulle jag vilja säga: Om det passar avständsmässigt, ta vara på det erbjudandet! För då får ni ju båda en broderikompis också, och det är jättekul att ha någon att byta några ord med! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Vad roligt att det funkade, var det bara att ladda ner programmet ifrån Xp till symaskinen och så funkade det när du satte i USB till datorn med Vista? Vilken snäll grabb du har, min är fast klistrade vi Wow, inte en chans att få någon hjälp där inte. Men så sitter vi alla med Vista!! ![]() Önskade jag kunde få vara där med min symaskin och få programmet, *suck* Bor i Alingsås, *blink, blink* Hör av dig om det är okej att komma med maskinen,*Hoppas* Mvh Kickie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kickie, vilken tur att du bor så nära Alingsås, vi är hemma för det mesta, även i helgerna eftersom vi har djur på gården.
Meila eller ring, kolla på min hemsida. där står tel.nr Helt jättelätt var det inte, tre olika filer skulle föras över från datorn till symaskinen, i omgångar. Satt och tragglade med det själv,när Erik kom till undsättning. Undrar hur han kunde gissa att jag behövde hjälp? Kan det ha märkts på kroppsspråket och verbalt kanske... Iallafall så fungerar det nu att föra över filerna från datorn, som har Vista som operativsystem, direkt till symaskinen.Men hur du skall kunna se filerna i datorn om du inte har någon programvara typ PE-design eller Embird, vet jag inte, har själv programvara till det. Men den här biten med uppgradering skall vi lösa! God Jul förresten, idag på själva julafton alla på sysidan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej Gro!!
Var inne och kikade på din hemsida, såg att vi bodde jätte nära varandra. Himla fint bor du!!!! Kan man ha mer tur???*Ler* Kommer gärna med min maskin vännen, jätte snällt att du vill hjälpa mig. Min handlare sa han kunde hjälpa mig också men det ligger ju i Göteborg, närmare till dig. ![]() Du kanske vill vara gullig och hjälpa mig med lite support på Embird, fattar inte riktigt vad jag skall ha det för...*fniss* Vi hörs Gro, ringer till dig. GOD JUL till dig och ALLA andra!!! ![]() Nu väntar kudden. Kram Kickie |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="4"]Hej!
![]() Jätte lycklig sitter jag här med en symaskin som går att använda till Vista. Tack vare att jag gick in och skrev här träffade jag på Gro och hennes underbara son Erik. Idag har jag och min gubbe varit hemma hos dom och fått min dator uppdaterad till att använda med Vista, alltså min dator. 1000 Tack Gro för din hjärtlighet och TACK Erik, vilken go kille du är. Skickar massa kramar till er. Var rädda om er och så hörs vi snart igen. Puss till alla söta hundar!! ![]() Kickie P:s Tack Ulla och Lena för eran hjälp med Embird. Blir så glad över alla dessa snälla människor. Uppskattar jättemycket!!!!!!!!! D.s[/SIZE][/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:47.