![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Barnkläder och blöjor
I vilka storlekar räknar man med att barn inte behöver blöjor längre?
Har tittat lite i min ottobre tidning, där ett byxmönster går från 62-86 och det var ju inte så svårt, men nästa som går från 92-122, är det då "blöjmån" i alla storlekar då? Och ytterligare nästa mönster går från 104-134, men där kan det väl inte vara något tillägg för blöjor? Vad har era barn haft för storlek när de är blöjfria? Tacksam för svar! Mrs J |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej
min dotter är 4 år och blöj fri i två år det är olika när dom blir blöjfria killar kan vara lite senare en flickor men oftast är dom blöjfria från 2-3-4 års åldern kram suss
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Min tjej blev blöjfri när hon var drygt två, då hade hon storlek 98. Den ena av mina tvillingkillar, två år i juni, håller på att sluta med blöja nu, storlek 86. Andra killen har storlek 92/98 och är inte det minsta intresserad av toan! Alltså skiftar det väldigt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ottobre har så pass stora modeller så man behöver inte tänka på om det får plats blöja eller inte. Mina barn som har nästan samma midje mått, trots att det skiljer 3,5 år mellan dem
![]() Om du tittar i mitt album "barnkläder 2005" så är de blomiga shortsen och de mörkt beiga samma storlek och modell. Senast redigerad av Alvan den 2005-05-29 klockan 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.