![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Det brukar finnas många dekorativa sömmar i en maskin. Enklast att använda sig av det om du syr löpmeter. Ska du ha en brodyr så får du lov att använda dig av endless hope för ändamålet.
Så är det inte tillåtet att direktlänka till en extern bild. Du kan länka till sidan där bilden ligger. Hinner du in och redigera så gör det annars be en forumvärd fixa det till dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ahh, ok, bilden fixad.
![]() Och jag hade visst glömt nämna att jag ville ha en c:a 50mm bred brodyr, det va lite klantigt, och det klarar inte min symaskin. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ett alternativ är ju att du bygger upp en dekor i flera steg. Om nu din maskin inte klarar 50 mm. Sen finns det ju en uppsjö av vackra breda band att ta till om det kniper.
Så blev det kanske tokigt med bilden du publicerat ![]() Du måste ha gjort den själv för att ha rätt att lägga den på sysidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ok, försöker igen, hoppas detta e ok, bilden e på en gratis host och inte på sysidan.
![]() Så får väl en moderator plocka bort den jag laddade upp. ![]() http://img220.imageshack.us/my.php?i...ellcom4cn4.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:54.