![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Jag har återigen köpt en serie clipart för redwork... den här gången blev det "Redwork Santa Helpers" (www.clipartopolis.com). Här kommer ett smakprov på en stygnsatt sådan bild. (JEF, HUS och PES) Det passar kanske bra nu när vi närmar oss julen igen ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack Gunilla!
Var ska jag nu sättta den på? Det vet jag inte men jag blir glad av att se på bilden. Här är det grått och murrigt i dag. Lena i virkvarn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack snälla Gunilla.
Dina broderier är underbara. Tack för att du delar med dig av dom.. /Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tusen tack Gunilla
![]() Jättesött |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Redwork med glitter
Tack ska ni ha
![]() Här kommer en lite annorlunda redwork med texten GOD JUL. Den är försedd med lite guldglimmer ovanpå. Det röda i själva bilden har jag gjort med hjälp av Word (texten) och Clipartorama (figurerna). Allt har sammanförts i PaintShop och sedan stygnsatts i Digitizer. Guld-detaljen är gjord som en double-run och sedan kopierad ett antal gånger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hej!
hinner knappt med i svängarna när du är i farten Gunilla . Ska ladda ner lite nu och den sista här nu var ju underbar . |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
TACK
Den är super snygg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack Gunilla, jättefina saker du gör och tack för att du delar med dig till oss som inte är så haj på stygnsättning.
lapplotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack Gunilla,för att du delar med dig av broderier.
Jättefina broderier. Tack från Gerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tack så mycket
Vad du är påhittig.
Maggan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej!
Tack ![]() Tänkte att det var på tiden med lite redwork igen, så nu har jag stygnsatt en ekorre (clipart från www.clipartopolis.com). Kram /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tusen tack för detta fina broderi Gunilla! har inte sett det tidigare fast det blev gjort 2008, Kram från Pysseltant!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jisses, nu har ni fått mig till att beställa CLIPARTORAMA STAND ALONE också .-)))) Jädrans Gunilla som gör så mycket fint.
Tackar och bugar |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Oj, vad har jag ställt till med
![]() Passar på att önska alla ett Gott slut och en God fortsättning! /Gunilla Hultin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:10.