![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Jaha, det var så du menade. Ja, det är ju sant. Man har ju inte riktigt koll på vad alla heter. Plus att en del smeknamn kan ju också vara lite krångliga.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sysideloggan vore väl bra, den är nog lättare att se tror jag, eller också ett oranget band fäst som en brosch, då syns vi kanske allra bäst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
När det var symässa i Malmö, kom jag med förslaget att ha en orange eller röd knapp på jackan. Vi var faktiskt ett par som lyckades hitta varann där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har sysidan nån monter där?
Jag tänkte försöka ta mej dit på lördag! Någonting orange kan man väl ha på sig. Så kan vi gå runt och fråga: Hej är du med på Sysidan? Det vore kul att försöka igen, sist på Sollentuna-mässan fick jag inte syn på nån; träffade bara Ullis i montern. (Ja, förlåt du e ju oxå nån...) /M |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:27.