![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ja kolla gärna. Kanske kan jag sedan hitta tidningen på något bibliotek. Det är inte bråttom. Lycka till med häxdräkten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har fortfarande inte lyckats hitta det där mönstret jag drömmer om. Jag satt och letade igenom de Burda som fanns på mitt stadsbibliotek och de jag själv har hemma. Om ni ser något mönster ni tror är det jag söker. Hör gärna av er!
Tack på förhand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har du inget mönster på en vanlig snäv kjol? isf använd det och lägg till den bredare bården med lagda veck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
kan denna vara något?
http://www.burdafashion.com/en/Patte...0-1249845.html om länken inte fungera så heter modellen skirt 8118 på www.burdafashion.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om jag inte är helt ute o yklar fanns en såda i sista eller näst sista nr av Allt om handarbete.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:17.