![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nej Jag tycker inte att flytt och rubrik ändring är fel. Stavar själv som en kratta numera när fingrarna snubblar som dom vill över tangenterna. Har kommit på mig själv många gånger att skriva oläsligt. Men det finns ju en förhandsgranskning. Om man inte tycker om att bli rättad då kan man väl kolla igenom inlägget där först. Sen kan man ju alltid rätta och redigera sig själv en tid efter inlägget har lagts in.När det gäller flytten så är det kanske många gånger så att man i sina egna tankebanor tycker att det passar o ett forum, medan när frågan kommer fram och utvecklas så kanske den passar bättre någon annan stans. Eller så kan den passa på olika ställen så att man blir osäker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
OM att ändra rubrik, och flytta till ett annat forum!
Helt OK, huvudsaken att man blir upplyst om, till vilket forum tråden är flyttad, och vad den nya rubriken är! Annars är risken att man "inte hittar vad man skrivit" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
För info - såhär blir det i det ursprungliga forumet, när ett ämne flyttas:
http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=27 Den som skrivit inlägg i det får ju också automatiskt en prenumeration (om man inte ändrat i sina inställningar), så man hittar lätt tillbaka också genom at man får mail med länk när det skrivs nya inlägg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
OK, då vet jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
admin
|
Bättre presentation av forumvärdarna och deras uppgifter
Här är en bättre presentation än den jag lade ut tidigare av forumvärdarna och deras uppgifter.
http://www.sysidan.se/cldoc/2338.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jättebra Ulrika. Det blir säkert jättebra när alla blir varma i kläderna, tänker efter och inte förivrar sig. MEN jag skulle vilja lägga till att vi tänker lite på vilka ord vi använder i t.ex album . (på förekommen anledning). Även om en del anser att dessa ord är helt ok, så är det inte så kul om t.ex någon letar porr och hamnar på sysidan för att det finns ord här som passar in.Jag tror inte att någon av oss vill bli förknippade med detta. Jag tycker i alla fall att det känns olustigt. Det är trots allt inte lika naturligt för alla att använda det.
Senast redigerad av chery den 2008-10-29 klockan 11:39. Anledning: stavningen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
admin
|
Citat:
Har vi som mål att slippa få hit "snusksurfare" genom att förbjuda vissa ord så kan vi ju inte tillåta att man skriver "tuttar" eller "bröst" heller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:44.