![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jo - lappen är bra att ha - man = jag stänker ju alltid ner mej...
Men sen är det porto- och tygåtgångsaspekten att tänka på oxå... Dock känns den 12 januari alldeles för tidigt för mej tyvärr... vi har det som allra värst på jobbet i dec/jan med mycket övertid så fram i februari..? Apropå att spilla så var det väl därför Gud uppfann frottesockarna ... att torka upp runt spisen med fötterna hehe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tycker även jag att det vore kul att vara med i denna swap. Hade tyvärr inte möjlighet att vara med i julpåsswapen.
Får dock fundera lite om tiden räcker till där över jul då även jag har full rulle på jobbet under december/januari med årsslut å sånt. Men att få en paus då att sy är ju alltid välkommet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Aha - du har oxå "roliga" årsskiften - vad jobbar du med ?
själv kör jag löner o ekonomi på en teater // från Birgitta som är född nyfiken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag sitter och för statestik över dagstidningsreklam. Vi har stressigt vid juni (halvår) och december/januari då all statestik för året ska vara klart och allt genomkollat och så.
Inte alls så spännande, men ett jobb jag trivs med till och ifrån iaf ![]() Är man aldrig nyfiken får man sällan veta något ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den här swapen vill jag också hänga på, förutsättningen är att det blir efter jul. Jag hann ju inte heller vara med på julpåseswapen och är lite avundsjuk nu när man ser allt fint ni gjorde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:32.