Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-10-19, 20:29   #4
Grannen Grannen är inte uppkopplad

Jeg trykker på Insert text og velger letter 22 og skriver: "To vakre hender fyller mine". TRykker så ok. Det dukker opp et vindu der det står Compiling files som etterhvert forsvinner og teksten kommer opp i rammen. Så skal jeg lage neste linje i diktet og går igjen på Insert text og skriver neste linje: " Et lite hode mot mitt bryst" Så trykker jeg ok og igjen dukker viduet med teksten Compiling files opp. Når dette vinduet forsvinner står "insert text" vinduet fortsatt der - med teksten " Etlite hode...." Når jge klikker i rammen forsvinner viduet "insert text". Når jeg så skal skrive inn tredje linje og trykker på "Insert text" knappet dukker viduet opp igjen, men nå fungerer ingenting. Det kommer bare sånn Windows-pling uansett hva jeg gjør og jeg får ikke fjernet den andre tekstlinjen. Vinduet kan nå heller ikke lukkes og jeg må trykke ctrl+alt+del og skru av hele Embird. Gjør jeg det hele galt? Kan diktet skrives inn hele på en gang? Hvordan skifter jeg i såfall linje?
*nybegynner*
Grannen är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:28.