![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Har börjat få problem med min Plantium Plus. När maskinen är i full gång och broderar så hoppar den ibland ur. Den tappar mönstret helt. Dettal händer om det blir ett långt hopp i bordyren eller om jag råkar släppa ner pressarfoten litet häftigt. Är det någon av er som haft likanande problem? Trist om man broderar med en färg i ett mycket omfattande broderi t ex fristående lace del som jag nu gjorde. Det är dåligt att maskinen inte är så konstruerad att man ser på vilket stygn man är. Nu får jag backa eller stega fram och det tar ju en evinnerlig tid. Kanske dags att lämna in på service. Maskinen är 4 år gammal. Är det någon som har en idé vad det kan vara för fel. Ha en fortsatt bra sommar önskar Maggan i Eskilstuna. PS Maskinen kanske har fått värmeslag!DS |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:11.