![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
trodde ni att ni slapp?
nu tror ni säkert att jag inte gjort annat än rantat runt på hästryggen o maskinerna har dammat igen, men nej då här lyser flitens lampa.
fast jag har varit lie omedelsam det måste jag ju erkänna, så blir det när man har en dator som man råkar hälla sockrig saft över, den vill lixom inte mera. så den fick åka till farbror doktorn, både 2 och 3 gånger innan den hämtat sig. har kollat ibland från gubbens jobb dator, men har inte velat skriva från den, de har så mycket säkerhets tjafs, o den i källaren kommer jag lixom inte åt såbra. Ni ska veta att ibland har jag skrikigt i frtvivlan att inte kunna meddela mej med er, för jag e inne i en sådan där konstiga perioder, ett tag förstlrde jag tyg på metervara, allt jag sydde vart totalt tokigt. ochsenaste har jag nog fåt nått tok virus, vem hade trott att jag skulle få en sådan kick av att designa världshistoriens vidrigaste schabrak ( finns i mitt galleri) men konstigt nog har det gett mersmak. jag sitter okräks över kreationerna men smtidigt är det jättekul. min egen häst skulle helt klart slippa allt detta, men oj vad roligt det är. Jag vet att många av er följer mej o Showmans äventyr o gläds med oss.. vi gör enorma framsteg hela tiden, sakta men säkert blir jag starkare igen, kroppen börjar lyssna på mej. det gör faktiskt mindre ont att rida än att åka rullstol i gamla stan. Skickar med en bild.. det är inte snyggt, havererad, o fet, men jag rider min aldeles egna ögonsten.och det betyder mer än jag kan förklara många kramar till alla mina syvänner!( hoppas den får ligga kvar på maskinbrodyr, för det är ju min hemma plan |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:16.