![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Nu måste jag bara fråga, för nu har det hänt igen! Finns det fler än jag som råkar ut för att tråden plötsligt befinner sig utanför nålsögat när ni broderar? Jag har råkat ut för detta fenomenet med jämna mellanrum sen jag fick maskinen för 9 år sedan. tråden sitter fortfarande fast men utanför nålen. Jag har många gånger trott att det var en spricka i nålen vid ögat där tråden hoppat ur, men vi har kollat med mikroskop att nålen varit hel. Vi har även trott att tråden varit av, men det har visat sig att jag måste klippa av tråden för att trä om den igen. När jag frågade i butiken om dom hade en förklaring, mest för att jag var nyfiken, så tyckte dom att jag kanske hade drömt eller nå´t för dom hade aldrig råkat ut för det.Ingen annan som jag pratat med har kunnat komma på hur maskinen bär sig åt. Dom flesta har knappt ens trott på det.Är det fler här som råkat ut för det, eller är det bara "Nisse" som har sådana konster för sig? Det är inte så att det besvärar, men jag kan inte låta bli att fundera på hur han bär sig åt.
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:11.