![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Syr madrassöverdrag, uppstått ett problem!
Jag har sytt överdrag till en madrass i tre delar (som tre olika dynor) Jag har sedan sytt band 3 st
till kortsidorna för att knyta ihop madrassdelarna. När jag nu knyter hamnar delarna alldeles för långt ifrån varandra! Jag har alltså sytt banden knasigt, jag förstår att jag skulle sytt dem längre in på madrassens undersida för att knyta till?! Nu har jag problem, tänker att jag får sy ihop dem för hand, men kommer detta hålla i 9 dagar? Jag hade tanken på kardborre band, men nu hinner jag inte detta? Det är praktiskt att ha madrassen i 3 delar när jag fraktar den (som jag promenerar : ) Nu får jagslarvigt försöka sy ihop dem på plats? Vad tror ni? Finns någon klok som har annan ide? M V H Vrukna, Singer-Marta |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:49.