![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nya Embird 2008
Hej på er alla,
Trodde ni att ni skulle få vara ute nu när semestertiden börjar. Ha ha. Embird har släppt en ny version. Denna är mer omfattande och kostar en lite summa. Du få punga ut med hela 90 kr ($15). Det kvittar om du har alla eller inga plug-in. Allt uppgraderas för detta pris. På min sida för fria lektioner kan du ladda ner videor som visar nyheterna. Jag har inte visat allt som är nytt eller ändrat men i alla fall det som är mest användbart. http://www.ateljekreativ.se/page.asp...umLanguageID=2 När du ändå är inne på sidan kan du ju ta och leta reda på var den extra fria brodyren finns. Det är en brodyr som jag normalt säljer så du hittar den bland kategorierna. Ha en härlig sommar. Monica |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:01.