![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Någon som beställt mönster från USA??
Skulle vilja beställa lite mönster från henriettas handbags ... i Usa. Har aldrig beställt från Usa förrut så ni som gjort det- hur funkar det??
Hur mycket extra har ni fått betala?? De skickar via sin post first class mail international. Jag tycker ju att om de bara skickar det i ett vanligt kuvert så borde det inte hända något alls?? Jag menar, tjocka brev kan man väl skicka utan att behöva betala extra för?? Nu är ju innehåller mönster, men jag kan inte hitta något på postens eller tullverkets hemsidor som stämmer med det. Lät som om det var under 300 kr i värde så blir det ingen tull, men speditionsavgift och moms måste man betala. Någon som köpt just mönster från USA?? Hjälp! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:33.