![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tråd, tråd och tråd. Och andra tillbehör????!
Nu behöver jag hjälp en gång för alla!
Jag har hört att det finns olika sorters trådar men i min närhet finns bara EN försäljare och han tar bara in EN sorts tråd (Gûtermann/Sulky) som visserligen är vacker och så MEN när jag syr vissa motiv går den bara av! Säljaren vägrar prata om andra märken och tänker definitivt inte ta hem andra så: Vad finns? Vad har man vad till? Vad heter de/vilken tillverkare/säljare? Helst hade jag velat känna och se på dem i verkligheten innan jag börjar beställa via nätet! Finns det någon säljare i Växjö/Alvesta-trakten som har andra eller måste jag ta mig till "kära"(!) Göteborg?! Och var finns det där isf?? Jag ska så fort jag har ork och pengar skynda mig dit och köpa en over-/cover-lock nämligen och gå fler kurser mm!! Och en sak till!! *Under/överlägg? Vad heter de? Och fabrikat? Vad har man de till? Hur fungerar de? Finns varianter? (=olika märken?) MYCKET TACKSAM FÖR UTFÖRLIGA SVAR!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:04.