![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mer frågor ang tillbehör Janome 300E
Har funderat fram och tillbaka ett tag och tror att jag så småningom ska köpa en Janome 300E. Det verkar vara en bra maskin att börja med. Men nu undrar jag vad jag behöver köpa extra, maskinen kostar just nu ca 12 000 kr.
Jag vill kunna göra egna broderier och om jag förstått det hela rätt har man då tre val (rätta mig om jag har fel) [list=1][*]Köpa Janomes program Customizer 10 000[*]Köpa Janomes program Digitizer 10 000[*]Köpa det fristående programet Embird[/list=1] Skillnaden mellan Customizer och Digitizer är väl att i Digitizer så sätter man själv ut varje stygn medan i Costumizer så hjälper programmet mig att stygnsätta en färdig bild, eller? Och vilket av de tre programen ska man köpa tycker ni? Och vet ni på ett ungefär vad Janomes två program kostar (hittar inget pris på nätet). Till sist undrar jag om man behöver Broderifot (P) och Buzz Tools v. 3 plus (det programmet behövs väl inte om man har något av ovanstående). Hoppas ni orkar svara på alla mina frågor. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:47.