![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hur sy en maskinbroderad väska?
Hejsan o God fortsättning alla syvänner!
Jag har en bön om hjälp...jag har köpt ett broderi på en väska jättesöt. Men har problem med vissa engelksa uttryck. Som t.ex. "batting" ...Jag skulle tro det är ngt slags foder som t.ex. ngt vadderat eller så . 3mm står det. Man ska sy som applikation står det och det har jag heller aldrig gjort så... Är inte alls riktigt säker på att jag har rätt tankegång i detta så jag skullevara väldans glad om ngn kunde med korta ord beskriva hur man gör. Det stpår att jag ska lägga 2 lager vattenlöslig solvy o sedan sy men ajg undrar då hur man får dit fodret o det tyg som ska vara under broderingen ska inte den synas ?? ja då måste ju dne ligga under det vattenlösliga o under det i sin tur vadd men fastnar inte vadden i så fall i maskinen lätt? Ni ser...helt novis. Vore tacksam för lite guidning för jag är sååå sugen på att börja . Ska göra väskan till dotter. Kramisar alla Anki |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:44.