![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönsterpapper på rulle
Döm om min förvåning när jag idag skulle köpa en ny rulle med mönsterpapper. Trodde att två skulle räcka hela livet men behövde nu en ny. Åkte till Tingstad Cash, en stor pappersgrossist i Göteborg där jag köpte de två tidigare. De hade inget längre för tillverkaren (vem det nu var) hade slutat producera för det var ingen vinst i detta (?!). De var lika förvånade i affären som jag och hade försökt hitta en annan leverantör men inte lyckats. Vi undrade båda hur skolorna får tag i detta.
Jag tänkte att jag vänder mig till er mina vänner som brukar ha svar på det mesta. Vet ni någon som för detta? Jag behöver mycket, d v s en sådan rulle som man har i slöjdsalen i skolorna. Det finns en viss tjusning med att inte behöva snåla på papper när man ritar mönster. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:44.