Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-09-28, 09:40   #22
hansen hansen är inte uppkopplad

Tack trollet, för dina vänliga ord & engamang. ^^

Jag är inte heller nöjd med händerna, de är inte så fingriga... Men de får duga, jag gillar sklettar & sjöjungfrur, vad blir bättre än det? Om inte en schysst kombo. hi. Åsså alla dessa förbenade hoppstygn. Bluööörk. Men jag är inte så bra på stygnsättning -än.... Hoppas på att det kommer.

Mmmm är oxå hjärtligt trött på blommor blommor & blommor. Särskilt alla svulstiga. Hua. Ska det vara svulstigt så ska det antingen vara allmoge eller barock. ...å inte hela tiden.

*Krax* Mjaaa, ritat å ritat. Kladdat snarare, modifierat, ritat av. Jag lånar friskt från allt man kan låna utan att ägaren får frispel, dvs ägaren är en geneös person med hög moral & tolerans eller död, med släktingar som inte orkar nära sig på avdöda släktingar...

Älvan & sjöjungfruskelletet kommer från två olika böcker anno 1890 & 1912... Förlagen existerar inte ens längre. Författare går inte att hitta ett spår av info om. *gilla loppisar* Så jag tror att de är smickrade i sin avdödhet att deras verk lever vidare.
Hunden kommer från en gamal PCförAllaClipartskiva, där det står att man kan använda cliparten bäst man vill & hur man vill.
Darkmarken, den läskiga är avritat & moddat från världens läckrasre tatuering....*vila ha!!!*

http://bloggingharrypotter.com/2005/...-look-at-that/

Fast jag råade till den ytterligare å satte till färger. ^^

Var den här killen hittat sin inspiration ifrån är inte svårt att gissa. *fniss*

http://g-images.amazon.com/images/G/...ackcover-5.jpg

Pms, have a nice day, come over too the dark side, skeletthandvingarna (japp kan stava till skellet: men föredrar sklettar-plural- sklettis, sing_ för det låter mysigare^^) är helt mina. Förutom citaten, de är lånade.
--------------------------------------
På tal om låna: den här diggar jag!!!!

jag ska nog ta det citatet med & hitta på ngt roligt darkmarkmotiv, som involverar mörka skyar gnister tinder & ett läbbigt träd som avspegalar sig mot månen. Gill DM. Evil is sexy, ya know.rent fictivt alltså, inte på riktigt. *lol*

fladdersklettan kommer från en uriven sida av en antik trasig bibbla om däggdjur... En guldgruva, här finns fantastiska närbilder på insektsben. Härligt inkorrekta!http://photobucket.com/mediadetail/?...k&pageOffset=0

EDIT/// Sista länken är illustration till näst sista stycket. Orkar inte flytta upp den.
hansen är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:49.