Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-09-14, 08:46   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

otrogen

jag e så trött på att husqvarna blir omsprungna hela tiden..
jag menar de är ju ganska dyyyra, o ändå känns det som om de inte kommer så mycket frammåt.
Pfaff som är en avstickare till HQ tar fram en mer användar vänlig maskin, med större brodyr mått. med ett program för enklare delning av brodyrerna, janome har en större bredare båge.

Jag har hör o häpna börjat snegla på en janome mc11000, och skulle gärna vilja höra era erfarenheter av att dela stora brodyrer, och att sätta ihop dem skarvfritt. om 3 veckor ska jag få prova lite mer ingående men just nu e jag så irriterad så jag vill börja undersöka saken nu.

känns ganska onödigt att uppgradera sig till en designer se för min del för ramarna e ju lika stora.

jag har förstått att de riktiga pojkarna ( brother pr 600) inte är så enkla att precitions styra som man måste göra vid delande av brodyrer.. så avden anledningen går de bort tror jag. mina brodyrer mäter ofta 30x30 så jag skulle behöva dela ändå om jag har en sådan ram

snälla hjälp mej brainstorma lite. hmm måste ju ha lite på fötterna så jag kan övertyga min man om att jag BEHÖVER en större brodyrmaskin. fniss
så jag får köpa den om jag gillar den när jag väl får prova. jag har prövat en 10000 o den var jag inte impad av alls! samt att jag inte helt gillar janomes garantivilkor, men min janomehandlare är sådan pärla att jag kanske skulle våga..

vinkar Brodyrsuget Troll...
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:58.