![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hur gör ni, provbroderar ni eller ej?
Hej!
En god vän till mig Irené, säger alltid " Katarina, du måste provsy ett nytt broderi, innan du syr broderiet på det riktiga stället." Till saken hör att Irené vet vad hon pratar om, men vad hjälper väl det när man ändå vänder möntret upp och ner när man väl ska brodera dit det på tröjan?! hihi, gick att rädda denna gång. Hur gör ni andra här på Sysidan? Provbroderar ni alla mönster först, eller kanske bara de som man kan ladda hem gratis? Ibland känns det lite tröstlöst att först provbrodera t ex. 17.000 stygn, för att sedan göra om det. Medans jag ändå är här, lämnar ni era maskiner när de broderar? Jag vågar nog inte göra det, vill åtminnstone kunna höra hur maskinen jobbar. Är jag överförsiktig eller bara normalt aktsam? Kramisar KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:12.