Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betyg: Betyg för ämne: 5.00 i medelbetyg (4 röster). Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-07-30, 18:04   #1
Tillan Tillan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 47
Exclamation Kepsramarna!!!!!!

Hej alla ni som väntar på kepsramar!!
Ibland kan man ju bli så arg att man inte vet vad man ska göra! Och det är precis vad jag blev nu i helgen! Detta företag som säljer dessa kepsramar har skickat ett mail där dom skriver att deras programvaror inte kan ta emot utländska kort!
URDUMT! det har alltid gått att handla med detta kort(mastercard/visa) När vi var i Usa!
Nåväl! Har kontaktat en kompis som bor i Usa och väntar svar från henne ifall hon kan handla dessa till oss eller ej! Risken finns att det blir en fraktkostnad till. Kollar dom olika alternativen, även kollat upp ett annat företag som säljer kepsbågarna och har mailat till dom, ännu inget svar! Ska skicka ett igen. Alternativet eftersom vi blivit så många skulle kunna vara båtfarkt,men då tar det betydligt längre tid!6-8 veckor(billigare) ska räkna även på det!
Så det är därför det tagit lite tid att höra av mig med nåt viktigt!! Hoppas ni fortfarande är med mig alla ni glada broderare där ute!!*ler* Obs! jag har alla era adresser som har mailat mig, ni är så duktiga! Fortfarande kommer jag att skicka ett mail till er alla när jag fått exakta uppgifter! Håll ut!
Tillan är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons