![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
vet ni vad jag gjort idag
jo jag smet i väg från ett par turbulenta veckor och passade på att inskola min nya assistent. ( tror jag hittat en pärla) och ålkte till malmköping på marknad
WOW sger jag bara vet ni vad jag hittade där?? BRODYRTRÅN Gütermann 1000 meter för 40 kroner o de små melerade betalade jag 20 för jippie att jag sedan hittade trikå tyg för 39 kronor metern, sidan band för 2 :- trikåkantband för 10 kronor metern oj vad jag handlade, massor av saker 4 5000 meters overlock konor för 100 tyckte jag var ett fynd.. det är marknad i morgon oxå, så har du som jag typ bara 13 mil så var det en lukrativ rea framför allt hade jag skitski kul, god mat, massor av roliga saker, goooodis o massor av tyg, band tillbehör o brodyrtråd... trott som ett skrynkligt russin men glad o nöjd vinkar glatt Troll |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:29.