![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dum dummare dummast
Fick en stor packe brodyrer av min gubbe i morse
men fastän jag sparar textfilerna som man ska tog hem dem i vip så blir det åt helskotta. vad gör jag för fel!!! jag vill inte vara så här korkad.. inte ens min genialiska älskade make fick ordning på dem.. och att sitta o klicka i dessa små färgrutor e omöjligt för en människa som har samma rörlighet som någon med tjocks skidvantar på sig.. Har bröllops dag idag o tänkte föreviga en av de fina brodyrerna jag fått med datum o sådant, men ger upp för färgerna blir bara värre o värre.... deppar.. hur kul e det o handla för 300 o känna att de nästan e oanvändbara... varför måste de göra så unnnnderbara brodyrer när pulver som jag inte kan få ordning på dom.. suck och lite grrrr i mungipan |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:13.